2008-05-11

„Curriculum vitae“ (Pavel Koutský, 1986, 9 min)

Man aktuali tema. Tiksliau, pavadinimas aktualus, o iš paties filmuko tikėjausi daugiau. Tikėjausi globalesnio turinio. Nesu aš dailininkas beigi animatorius. Aš tik eilėraščius rašyti moku. Mokėjau. Kažkada. Šūdinai. O savo CV šitą faktą nutylėjau. O gi visai negėdingas faktas turėtų būt; visai gerai skamba „rašau eilėraščius“.
Aaaaapie ką aš čia, a. A. Apie tai, kad pažindinuosi su dar vienu čekų animatoriumi vardu ir pavarde Pavel ir Koutský. Kaip teigia imdb.com, „Curriculum vitae“ - pirmasis jo darbas. T.y. kūrinys. Prisistatymas, skant.

3 komentarai:

Darius Damalakas rašė...

Hi,

gal galima tavo kur eilių paskaityt? Šūdinos tai šūdinos, bet vis tiek būtų įdomu paskaityti, žinau, ko ieškau ;)

septyni rašė...

oi, nu

rasyk.lt paieškoj paieškok vartotojo septyni :x

Unknown rašė...

.man patinka, kaip graksciai vaiksto ketvertukas:)