2008-06-12

Dokumentika: The animator of Prague - Jan Švankmajer (1990, 26 min)

Daug apie jį nepripasakosiu. Ko gero, mėgstamiausias mano režisierius, siurrealizmo genijus iš Čekijos, Jan Švankmajer. Patariu susipažinti su juo iš arčiau ir tiek.
Ir nereikia pradėt bambėt, kad neįdomu, vsio takoje. Visų pirma, tai yra mano blogis - ką noriu, tą žiūriu }:>~ Antra, periodas toks.

1/3



2/3



3/3



Kita vertus, kalbant ne tik apie mane, tai, rodos, atlaikiau labai malonios, kiek neįprastos supermamų kompanijos ataką. Subėgo moterytės šito pažiūrėti. Miela-malionu. Tik, va, susimąsčiau po to, kad iš tos kūdikių serijos nelabai turiu ką daugiau parodyti. Gal Tu turi? Mes dar priversim jas sugrįžti čia!

5 komentarai:

Unknown rašė...

.gal ir ne i tema, bet man iskilo klausimas. o broliu QUAY nemegstate? kazkaip jie apleisti pas jus trumpuliai

septyni rašė...

ignoruojami jie čia, cheche. labai laiku tas klausimas kilo, turiu pastebėt. prieš kokią savaitę man irgi kilo tokis pat klausimas, bo savo kolekcijoj turiu praktiškai visą jų filmografiją, o čia nieko nerodau. kol kas :>

Unknown rašė...

.ihm
:) tai lauksim lauksim.
oho! filmografija!! pavydas dabar biski. blem, man tai ju filmai tokie nerealus. rudeni buvau kino festivaly ir worksopas buvo, kur ju garsistas vede, tai labai idomu buvo. o ir siaip jie tokie smagus dieduliukai:) pasitycioja viens is kito

Anonimiškas rašė...

tik ne krokodilus:D

septyni rašė...

http://www.youtube.com/watch?v=uWtaGI9zuIY
http://www.youtube.com/watch?v=NNwCFIejNpo
:P