2008-03-31

„Boat“ (David Lynch, 2007, 7½ min)

Bendram išprusimui. Nes man, tiesą sakant, ši „Valtis“, o gal tiksliau „Kateris“, didelio įspūdžio nepaliko. Tarkim, kad esu ne-kom-pe-te-tin-gas nekompetentingas, va - iš Lynčo filmografijos asmeniškai pažįstu tik „Twin Peaks“ ir galiu neįžvelgti kažkokių niuansų. Netgi kitų šio režisieriaus šortų iki šiol neprisiverčiau pasižiūrėti. O jie, sprendžiant iš paieškų p2p tinkluose, Lietuvoje gan populiarūs.
Žodžiu, pažiūrėk žemiau esantį filmuką nekreipdamas dėmesio į įrašo pavadinime esančią pavardę, nekreipdamas dėmesio, kad ta pavardė čia dar ir vaidina.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Bent man Lynch'as tai "avangardas su pop-cornais", jei taip galima pavadint:)..

Anonimiškas rašė...

Man tai asmeniškai gaidys kažkoks. Draivo būtent ir įdeda balsas, žodžiai ir D.L. manau būtų tą patį išgauti pvž su mašinu, juodu fonu, ar belekokiu kitokiu vaizdu. Arba dar geriau padaryti tai atskirai - pirma išklausyti. O po to pažiūrėti be garso, ką aš kątik padariau. Tai vienas vaizdas gaunasi kaip kažkoks nevykęs "tūsofkės" ar "rybalkos" prie ežero filmavimas :)