2008-03-04

„Geri's Game“ (Jan Pinkava, 1997, 5 min)

Prieš porą savaičių su Evelina surengėm sau šortų vakarą. Vietoj kokio nors įprasto filmo peržiūros įsijungėm „Pixar Short Films Collection - Volume 1“ DVD ir žiūrėjom. Žiūrėjom, žiūrėjom ir išjungėm. Brrr... Arba aš per jautrus tokiai animacijai, kaip „Tin toy“, arba turiu per mažai proto, kad suprasčiau, kas šiuo filmuku norėta pasakyt. O dar kai pats Pixar'as neslepia, kad jų kūrybinei grupei kartais svarbiau technika, nei mintis... Ech, Amerika.
Tiek to. Svarbiausia, kad visgi radau/prisiminiau vieną patikusį filmuką. Geri's game - trumpulis apie dieduką, žaidžiantį šachmatais prieš save. Aš taip darydavau vaikystėj, kai nerasdavau norinčių pralaimėti. :)

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Super, skaitau tavo blogą ir džiaugiuosi. Mėgtu trumpametražius, bet neesu taip giliai juose, kad rasčiau tuos gerulius. O čia viskas ant lėkštutės.
Tik gal nereikia spoilint filmų esmės, nes nebesijaučia kaikur intrigos. Ar bent jau tą vietą kur papasakoji esmę kaip nors paslėpk ar ką :)
Vis neprisiverčiu neskaitęs aprašymo žiūrėti...

septyni rašė...

Dėkui, bet hm, kur čia tas spoilas? Gal tik „In god we trust“, o šiaip tai labai nemėgstu spoilinti, be to, ir blogas prarastų prasmę taip :)

Anonimiškas rašė...

na, gal dėl in god we trust ir užkliuvo :)

Ai, nevermaind. Svarbiausia, kad mes matom trumpametražius :)

P.S. Aš visus pixarus esu peržiūrėjęs. Na, man keletas jų patiko, nors kaikuriė lėkštoki.