2008-04-17

„9“ (Shane Acker, 2005, 10½ min)

Trumpo metro animacijos meinstrymas, jei taip galima pavadinti. Kiek teko naršyti po visokiausius forumus, blogus etc., dauguma žmonių šitą Shane Ackerio „devynetą“ kartu su M. Osborne'o „More“ gan dažnai priskiria saviesiems „my very own“ topams. O ir iš asmeninės patirties galiu pasakyti, kad netgi tie, kurie mažai domisi trumpametražiais ir animacija, lengvai užkimba ant šio kūrinėlio. Ką gi, kibkit, žuvelės, kibkit, nes jau greitai į eterį bus paleistas pilnametražis, lygiai tokiu pat pavadinimu - 9. Su garsiais, bet šįkart tik įgarsinančiais E. Wood ir J. Connelly. Įdomu, ką jie ten pasakys, nes originale tai kaip ir niekas nekalba. :)



Beje, chebra, negailėkit balsų ir sudalyvaukit naujoje apklausoje, bo man egzistencinė krizė šimtojo įrašo proga ir t.t. Kažkas ten jau balsavo, bet šiandien apklausą pakoregavau, tai būtų miela malonu, jei darkart prabalsuotų.

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Amerikietiskas barskalas, zymej zodis Oscar dazniausiai nuteikia ko tiketis:).. (na va Balance galeciau isskirt)

septyni rašė...

žinai, aš kai pradėjau visą šitą reikalą ir žymes, tai tyliai sau atkreipiau dėmesį, kad man labiau patinka oskarų nominantai nei wineriai. bet dabar pažiėjau, kad ir ten ne pyragai. bet kokiu atveju, iš to, ką matėm, prie balanso dar pridėčiau pavlatovos „reci, reci, reci“ ir zbig'o „tango“. gal dar kažką, ką dabar pamiršau. gražu man, nu :)

septyni rašė...

ai, dar minnis'o „charade“. jei jau prikolas, tai tik toks :x

Anonimiškas rašė...

ai tiesa dar "Tango" pamirsau paminet..
Siaip ko laukiu tai kanu 2008, gaila, kad 2006 nepavyko pamatyt, va 2005 "Podorozhni" man labai isireze, kuo as daugiau ji suku, tuo jis man subtilesnis ir vis kazka naujo jame atrandi..

septyni rašė...

Podorozhni aš nematęs, nors ir įdėjęs prie Kanų laimėtojų, man rodos. anyway, čia nesunku ištaisyt klaidą ir gal kitiems parodyt. o jei pradėsim kalbėt ne tik apie oskarų favoritus, tai tegu meta akmenį į mane tas, kuris mano, kad yra kietesnių animatorių už lenkus ir čekus :)
pats, aišku, ir mesiu tą akmenį, nes Servais nei lenkas, nei čekas, bet aš apie visumą.

Anonimiškas rašė...

Lenkai, kad ir kaip as ju nemegciau:), bet sioje srityje su Rybczynskiu priesaky tikrai nerealus (jo is proto varantis "oh i can't stop", kuri atradau tik sio blogo deka, isvis mano paciu paciausias turbut)..

septyni rašė...

nepamirščiau ir Polanskio. nors jis ir ne animatorius, ir ne toks inovatorius, kaip Zbig'as, bet sugebėdavo savo shortuose tokią atmosferą sukurt tuo paprastumu, kad „veseleje niekuda“. dar reiks kada prisiverst Kieslowskį pajudint. jis irgi ne animatorius, bet jei jo trumpi panašaus lygio į ilgus, tai aš pasiduodu :)
beje, prieš keletą dienų gyriausi savo įsigytais lenkų animacijos DVDiskais. tai, žinok, toks lobynas, kad net nesinori visko iškart suvalgyt. galiu tik pasakyt, kad Szczechura valdo ir labai gaila, kad online, youtube, tik jo hobby kol kas yra.
na ir kalbus gi aš šiandien. :)

septyni rašė...

beje, traideni, tavo priešrzeczpospolitinius laikus primenantis nikas išduoda, ko nemėgsti :) aš irgi lenkų nemėgau, kol su viena, tos kilmės, gyvent nepradėjau.
bet su čekais tai tikrai nieko bendro neturiu. na, gal tik pomėgį alui. :)

Anonimiškas rašė...

Mano kambary kabanciam Lietuvos zemelapy mes dar iki Juodosios juros siekiam:D..

Anonimiškas rašė...

O as jamciau sita reikala. Matyt, todel, kad man post-apokalipsiniai daiktai patinka.