2008-04-23

„Fík ve škole“ (Rudolf Čechura, 1975, 6½ min)

Taip, ponios ir ponai! Mano vakarykštis tylus išsišokimas nebuvo šiaip sau! Tai buvo kvietimas prisiminti senus gerus laikus! Kvietimas į prisiminimų vakarą „Kam virš dvidešimt“. :)
Visi, kadaise augę didžiojoje Tarybų Sąjungoje - prisijunkite, prisiminkite, kaip buvo gera ir gražu sulaukti filmukų ne tik iš „matuškos“, bet ir iš šiltųjų kraštų. Pvz., Čekoslovakijos. Cha, cha. Ten gyveno toks didelis, intelektualus šuo, kuris vadinosi Fikas. Jis irgi jus pamena. Kartu su jumis koja kojon į mokyklą ėjęs šunelis šiandien panoro priminti, kaip tai atrodė. Tę.



Aš, jeigu ką, irgi nifiga nesuprantu nei čekų, nei slovakų, nei čekoslovakų. Ir vis dėlto, man tai netrukdo nostalgintis.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Oi mėgau aš ta Fiką :) Nepamenu tik kodėl toks didelis išaugo... Nes alaus prisigėrė? Šlubuoja atmintis....

septyni rašė...

Nuo alaus ne į plotą - į plotį. O ko jis ten taip, aš irgi nepamenu. Gal sutiksiu kada kokį čekoslovaką - paaiškins :x

scania gti rašė...

Maksi šuo Fikas... Prisimenu, laukdavom labai to multiko. Ir vertimas labai geras buvo. :)

Anonimiškas rašė...

oi geras, visai buvau pamirses fik'a :)