2008-02-28

„Paveikslas“ (The Image, Michael Armstrong, 1967, 10 min)

Prieš porą metų visai mėgdavau karts nuo karto pavartyti amžinatilsį S. Macaičio „100 žymiųjų pasaulio filmų“. Tiesiog vartydavau ir ieškodavau įkvėpimo, ką pažiūrėti. Taip vienądien radau „Laimingų Kalėdų, misteri Lorensai“ - filmą, kuriame vaidina David Bowie, filmą, kuris dėl šios paprastos priežasties atsirado mano „must see“ sąraše. Spėk, ar pažiūrėjau?
Aišku, ne. Vis atsirasdavo kas nors kito po ranka, o ir „Lorensą“ ne taip paprasta buvo gauti. Taigi. Bet filmą aš vis tiek kada nors pažiūrėsiu. Jau vien dėl to, kad jis mano minėtojo sąrašo rekordininkas.
O šiandien „po ranka pakliuvo“ kitas filmukas, kuriame taip pat vaidina D. Bowie. Čia tęsiant vakarykštę - piešimo temą ir pradedant naują - siaubo.
Fuj, koks prielipa paveikslas.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Geras, na, neblogas. Kiek kraupokas ir žudimo nemažai. Bet pažiūrėjus rodosi, kad čia tik ištrauka.. Ne? Bet kokiu atveju, kuris čia iš jų D Bowie? Šiaip nežinau ar matei/rodei, pajutubink Black Button - Short Film :) tamsta mano RSS sąraše ;)

septyni rašė...

Ne, ne ištrauka čia :) nukirpti titrai tik, kad tilptų į 10 min. youtube formatą. Tiesa, nesu dėl to garantuotas, nes esu matęs pilną, bet nesu tikras, ar tikrai toj vietoj baigtis turėjo. Lyg ir toj.
Anyway, ačiū už RSS sąrašą, aš jį labai mėgstu. :)

Anonimiškas rašė...

Ir dar įdomu tas nuolat fone tekančio vandens garsas.